گزارش برنامه قله زنبورگاه
شروع برنامه  : 1399-10-19 08:00:00
پایان برنامه  : 1399-10-19 17:00:00
توصیف قله :
قله زنبورگاه به ارتفاع ۳۰۲۸متر در خط الراس رشته کوه های بینالود قرار دارد که مسیرهای دسترسی و صعود به قله از انتهای دهبار،کردینه و درود نیشابور می باشد
گزارش برنامه :
بامداد جمعه ۹۹/۱۰/۱۹ جهت صعود به قله زنبورگاه ساعت ۶:۳۰صبح از مشهد به مقصد روستای دهبار حرکت کردبم که در ساعت ۸صبح به انتهای روستای دهبار طرقبه رسیدیم که پس از برداشتن کوله و آماده شدن در ساعت ۸:۱۷دقیقه با برف و سنگین و یخ زدگی مسیرکه باعث لغزنده بودن و کندی حرکت می شد،در یک هوای آفتابی صعودخودمون رو از انتهای روستای دهبار استارت زدیم که پس از طی مسیر ۱۰/۲کیلومتر در ساعت۱۲:۵۶ موفق به صعود به قله زنبور گاه شدیم و پس ازکمی استراحت و صرف چای مسیر بازگشت به سمت روستای دهبار رو‌ پیش گرفتیم و در ساعت ۱۶:۴۸ به محل پارک ماشین رسیدیم و به صعود خود پایان دادیم
کل طول مسیر پیمایش : ۲۰/۴ کیلومتر
کل مدت زمان پیمایش : ۷:۳۰ساعت

نصب اپلیکشن قله
خانه   درباره ما   ورود   عضویت   حریم خصوصی    قوانین و مقررات
سایت قله مرجع جامع گردشگری ایران به صورت رایگان و شبانه روزی برای همه عزیزان خدمت رسانی  می کند . ما در گروه قله بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران عزیز بهره مند شویم همچنین اگر امکان همکاری با سایت قله را داشته باشید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در ارایه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.