گزارش برنامه چین کلاغ
نام گروه :  صعود قلم
اعضای گروه  : سیامک شایان پور باشگاه دماوند- حسن آلله قلی و مهرداد خداپرست باشگاه اسپیلت-شهرزاد رحمتی باشگاه آلپ-رامین عابدی و یاشار رستمی رسانه قله
شروع برنامه  : 1399-08-02 06:00:00
پایان برنامه  : 1399-08-02 03:00:00
توصیف قله :
قله چین کلاغ یکی از قلل محبوب در نزدیکی شهر تهران است این قله به ارتفاع تقریبی 2800 متر در شمال تهران واقع شده است مسیرهای دسترسی به این قله از چند جهت قابل دسترس است از سمت بام تهران،درکه و معدن قدیمی راه هایی است که امکان دسترسی را فراهم می کند البته مسیرهای طولانی تر دیگری نیز وجود دارد که از سمت ارتفاعات غرب تهران امکان پذیر است این قله از بابت مسیر و ارتفاع جز قلل با سطح سختی کم می باشد به خاطر همین بیشتر طبیعت دوستان این قله را برای صعود انتخاب می کنند در کل این قله برای یک برنامه متوسط انتخاب مناسبی است .
گزارش برنامه :
این صعود که برای همایش صعود قلم از طرف باشگاه دماوند هماهنگ شده بود با همکاری باشگاه دماوند -اسپیلت -آلپ و رسانه قله انجام شد برای شروع این برناه هماهنگی ها جهت حضور در ساعت 7 در میدان درکه انجام شده بود که دوستان راس ساعت در آنجا حضور داشتند و ساعت 7 برنامه آغاز شد در ابتدای برنامه قرار بود از مسیر معدن اقدام به صعود شود که این برنامه به مسیر درکه تغییر یافت بعد از پیمایش مسیر هموار این صعود در ابتدای جنگل کارا ساعت 8 گروه برای صبحانه متوقف شد و بعد از 20 دقیقه صرف صبحانه ادامه مسیر پیمایش شد برای صعود به اشتباه مسیر اصلی صعود را رد کرده بودیم و مجبور شدیم از طریق یکی از یالهایی که به قله می رسید پیمایش را ادامه دهیم که این یال شیب زیادی داشت که پیمایش را برای اعضای گروه سخت می کرد بلاخره بعد از 4 ساعت توانستیم به قله برسیم و بعد از گرفتن چند عکس گروهی و به همراه بنر صعود و بعد از نیم ساعت استراحت اقدام به برگشت از قله کردیم برای بازگشت از مسیر اصلی درکه برگشت را آغاز کردیم که در نهایت ساعت 3.30 به میدان درکه رسیدیم

نصب اپلیکشن قله
خانه   درباره ما   ورود   عضویت   حریم خصوصی    قوانین و مقررات
سایت قله مرجع جامع گردشگری ایران به صورت رایگان و شبانه روزی برای همه عزیزان خدمت رسانی  می کند . ما در گروه قله بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران عزیز بهره مند شویم همچنین اگر امکان همکاری با سایت قله را داشته باشید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در ارایه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.