گزارش برنامه کوه الوند
نام گروه :  هیات کوهنوردی شرکت گاز استان مرکزی
اعضای گروه  : فرهاد احمدی،رسول ابراهیمی، رضا عسگری، سیدمحسن حسینی،حمیدرضا رودی، عباس حسنی،الهیار حسین آبادی، محمد محمودی ، داود شفیعی، مجید فریدی ،مطلب احمدی ، بهروز اله دادی،اکبر هادی پور
شروع برنامه  : 1400-07-08 06:00:00
پایان برنامه  : 1400-07-08 13:00:00
توصیف قله :
قله زیبای الوند بصورت سر حیوان شبیه گوسفند بوده واز دور خودنمایی می کند .
گزارش برنامه :
روز ۷ مهر ساعت ۱۲ به اتفاق همنوردان از اراک به یمن همدان حرکت کرده ودر بین راه نهار صرف شد وساعت ۱۶ به همدان رسیدیم و با توجه به رزرو سوئیت های منطقه عباس آبادبدون مشکل مستقر شدیم و بعداز گشت وگذار شبانه در گنج نامه به محل سوئیس برگشتیم ، برنامه حرکت ساعت ۶ صبح بود که با تاخیر ساعت ۶:۴۰ ابتدای مسیر قله در گنج نامه بودیم،با سرقدمی آقای حسینی و عقب داری آقای رودی همه دوستان مسیر صعود را شروع کردیم ساعت ۷:۴۰ در میدان میشان صبحانه صرف سد وبعد از عبور از دشت سرسبز میسان ومسیر زیبا و سرسبز همراه با آب سرازیر از کوه به تخت نادر رسیده و پس از استراحتی کوتاه مسیر قله را ادامه دادیم و ساعت ۱۰:۳۰ قله بودیم بعداز عکاسی و صرف چای مسیر برگشت را وادامه دادیم و ساعت ۱۳:۱۵ در ابتدای مسیر در گنج نامه بودیم ،بعد از صرف نهار و خرید سوغاتی له سمت اراک حرکت مرده وساعت ۱۷ اراک بودیم ،به امید برنامه های آتی

نصب اپلیکشن قله
خانه   درباره ما   ورود   عضویت   حریم خصوصی    قوانین و مقررات
سایت قله مرجع جامع گردشگری ایران به صورت رایگان و شبانه روزی برای همه عزیزان خدمت رسانی  می کند . ما در گروه قله بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران عزیز بهره مند شویم همچنین اگر امکان همکاری با سایت قله را داشته باشید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در ارایه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.