گزارش برنامه شاه کیخسرو
نام گروه :  هیات کوهنوردی شرکت گاز استان مرکزی
اعضای گروه  : خانم ها: پروانه خلیلی ، زهره فیض ، زهره قیصری آقایان : فرهاد احمدی، محمدصبوری، رضا عسگری، سیدمحسن حسینی،حمیدرضا رودی، داود شفیعی، حسین سرلک ، مهدی جعفری ، مطلب احمدی ، عزیزی، جواد عزیزمحمدی، ملک محمدی
شروع برنامه  : 1400-08-02 07:00:00
پایان برنامه  : 1400-08-02 12:00:00
توصیف قله :
قله زیبای شاکیخسرو با ارتفاع ۳۰۸۰ متر در شهرستان شازند و در مسیر جاده اراک_توره به سمت روستای بصری و لنجرود وسپس روستای بادامک قرار دارد .شهرت کوه بخاطرغار نزدیک قله است که روایت است که شاه کیخسرو در آن غار بوده و پنهان شده بوده و نهایتا غایب شده است .
گزارش برنامه :
ساعت ۶:۳۰ صبح ۲ آبان ۱۴۰۰ از محل اداره به سمت روستای بادامک شروع پیمایش قله حرکت کردیم و ساعت ۷:۳۰ به روستای بادامک رسیدیم در بالای روستای مخروبه بادامک و زیر درخت های بادام صبحانه صرف شد و ساعت ۸:۳۰ برنامه شروع شد وبا سر قدمی آقای حسینی و عقب داری آقای رودی همگی حرکت کرده دربین راه از مناظر مختلف عکس گرفتیم و ساعت ۱۰:۳۰ به قله زیبای شاکیخسرو رسیدیم ،چشم انداز بالای قلع خیلی زیبا بود و از سمت شرق قله زیبای لجور خودنمایی می کرد و از سمت جنوب هم قله زیبای غازک مشخص بود( برنامه بعدی صعود ) و در سمت غرب روستای لنجرود و آقداش و روستاهای جاده خنداب مشخص بودند ، به‌بعد از استراحت وصرفا چای وتنقلات و عکاسی به سمت غار حرکت کردیم و بعد از دیدن غار به سمت پایین حرکت کردیم ساعت ۱۲ به روستای بادامک رسیدیم

نصب اپلیکشن قله
خانه   درباره ما   ورود   عضویت   حریم خصوصی    قوانین و مقررات
سایت قله مرجع جامع گردشگری ایران به صورت رایگان و شبانه روزی برای همه عزیزان خدمت رسانی  می کند . ما در گروه قله بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران عزیز بهره مند شویم همچنین اگر امکان همکاری با سایت قله را داشته باشید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در ارایه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.