گزارش برنامه قله شیرباد
شروع برنامه  : 1402-03-21 07:00:00
پایان برنامه  : 1402-03-21 09:00:00
توصیف قله :
صعود دو نفره به شیر باد رو از مسیر پیست اسکی و دره دولت اباد به همراه آقا مصطفی طایفی انجام دادیم، صعودمون با زمان یک ساعت و چهل دقیقه به اتمام رسید.
گزارش برنامه :
در طول مسیر یخچال ها در مسیرمون وجود داشتن و پوشش گیاهی بهترین موقع سال، و نسیم های خنک و معروف شیرباد، مست مون کرده بود،
تصمیم گرفتیم بعد از صرف صبحانه روی قله شیرباد، به سمت دره ی خرو نیشابور و بازدید از آبشار بسیار زیبای ششو نیشابور، فرود بیایم، یه قسمت زیادی از مسیر رو که به شیب خوردیم، با شن اسکی دیوانه وار پایین کشیدیم، معرکه بود،
که ناگفته نماند، با توجه به صعود سرعتی به قله و فرود سریعتر به آبشار، برگشتمون واقعا سخت شده بود و آفتاب هم به غروب نزدیک بود، با توجه به شیب زیادی که واسه بالا اومدن مجدد از سمت آبشار به سمت قله شیرباد داشتیم واقعا انرژی بدنمون تحلیل رفته بود، ولی تقریبا غروب آفتاب رسیدیم به قله، و فرودمون از قله به سمت پیست اسکی، دگ به تاریکی هوا خوردیم،
وااااقعا جای تموم کوهنوردا توی این صعود بسیار چالشی و هیجان انگیز خالی بود،
زمان کامل از شروع صعود تا رفتن به ابشار و برگشت به قله و سپس فرود به پیست، که چیزی حدود 21 کیلومتر شده بود، رو چیزی نزدیک ده ساعت به انجام رسوندیمش ، که در نوع خودش معرکه بود.

نصب اپلیکشن قله
خانه   درباره ما   ورود   عضویت   حریم خصوصی    قوانین و مقررات
سایت قله مرجع جامع گردشگری ایران به صورت رایگان و شبانه روزی برای همه عزیزان خدمت رسانی  می کند . ما در گروه قله بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران عزیز بهره مند شویم همچنین اگر امکان همکاری با سایت قله را داشته باشید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و ما را در ارایه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.